Påskfint, blåbärssmoothie och matteplugg.

Helgen.
Blåbärssmoothie på färska bär till lördagsfrukosten.
Sol, asfalt och grus på promenaden, så härligt vårlikt. 
En tur till Växtriket och Blomsterlandet. 
Inköp av blomster och fjädrar på den sista ovannämnda affären. 
Sällan har jag varit så taggad på påskpynt som nu, kul.
Pynt är ju inte något som jag annars är särskilt förtjust i, men nu...=)
Fika hemma och påskpynta.
Och sedan plugg för hela slanten.
God middag hos mamma på lördagskvällen, potatisgratäng, kött och grönsaker.
Earth Hour och släcka alla lampor.
 
Söndagspromenad och lite till blommor.
Jag tänker.
Hur det än går imorgonbitti på mina mattetentor ska jag njuta av ett blomstrande hem!
 
Sista rycket plugg nu på kvällskvisten, snart väntar sängen.
Tentor imorgon och flertalet examinationer till veckan, ojoj.
Jag hoppas så det går vägen!
 
P.s. Mer påskbilder kommer till veckan!=) D.s.
 

Kommentarer
Postat av: Loppisliv

Lycka till med alla tentor nu :-)) Och ha en fin start på påskveckan!! Kram Paula

2013-03-25 @ 21:49:21
URL: http://loppisliv.blogspot.se/
Postat av: Tina

Lycka till med allt
och ha en fin påsk
Kramar Tina

Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, så vackra bilder.
sv: Åh, du anar inte hur mycket det värmer. Tusen tack finaste du! ♥

2013-03-27 @ 12:41:22
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: felicia

Härliga bilder :)

2013-03-27 @ 13:22:34
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0