Vännerträffar, och fortsatt trilskande.

Nämen, redan torsdagkväll!
Hade tänkt titta in igår och skriva men datorn ville inte samarbeta.
 
Sedan sist har vi hunnit vara på golfbanan (bara Marcus som spelar dock) följt av middag
hos hans föräldrar, och i tisdagskväll tog jag flyget tillbaka i regnet.
Gick omkring länge i lägenhet, så lustigt när man varit borta 3 veckor, känns som nytt igen=)
 
Jag lunchade med Lina igår på Dagobert och åt en god kycklingsallad.
Och fick fina försenade födelsedagspresenter från Kina, tack!
Utan att tänka på det blev det kycklingsallad till middag också, sommar och sallad, enkelt och gott.
Och nu befinner sig ovannämnda med sambo i Barcelona, härligt.
 
Min axel och nyckelben fortsätter att trilskas och gör rackarns ont, så en del samtal till vårdcentralen
var på sin plats.
Fick tack och lov en akuttid imorse.
Men nej jag får ingen magnetröntgen som jag bad om, däremot fick jag rådet att gå till en sjukgymnast.
Kan hålla med om att det är bra att hålla igång cirkulationen, men förstår inte hur detta ska gå till då 
jag endast kan lyfta axeln 2-3cm och jag vill skrika av smärta då.
Så det var bara att ringa och boka tid hos en sjukgymnast.
Jag vet att det är stressigt inom vården just nu, och jag vill verkligen inte klaga, men nu när medicinkuren
är avslutad och det gör fortfarande lika ont är jag tillbaka på noll. 
Har fått ny väldigt stark medicin dock som man inte får köra bil när man tagit den, så vi får väl se.
Som vanligt håller jag tummarna för att det inte blir några biverkningar för magen.
 
Nåja.
Jag har träffat min fina vän och sjuksköterska Rebecka idag, och fick en del råd.
Åt en god räksmörgås till lunch och letade presenter på stan.
Och jag fick visst en till försenad födelsedagspresent, tack och bock!
Ernst ikväll, ja jösses vad den karl är påhittig, Inspirerande!
Och imorgon är det fredag, det tänkte jag fira med att köpa blommor på Blomsterlandet!=)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Hallå tjejen!!!
Ja, visst är Ernst bra!! Jag superdiggar honom:))
Hoppas nu du får rätsida på din axel!
Söt om dig!
Kram Anna

2013-07-04 @ 23:48:14
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Stina

Lilla gumman. Hoppas verkligen att du kan få bli bättre snart.
Gott ser det ut, det där. Kram Stina

2013-07-05 @ 09:39:52
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Tina

Inget vidare ed värken, hoppas den blivit lindrigare nu och att du är på bättringsvägen!
Ernst har jag lite dubbla feelings över, vissa saker gör han super vissa mindre bra i mina ögon...

Ha en fin söndag!

2013-07-07 @ 07:08:47
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Ett rött monogram

Den där räkmackan skulle jag gärna
smaska i mig just nu. Hoppas nu råden
och den nya medicinen förbättrar så
du slipper ha så ont.
Var rädd om dig
Kramar
AnnaMaria

2013-07-07 @ 14:06:13
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0