Summering: oktober-december 2012.

Så var det dags för den sista summeringen av året 2012.
This is it!
Oktober: Vacker natur och en tur till Ormberget alla tre.
Firade att Marcus fått jobb med  present och äta gott på restaurang.
Arrangerade lite ljung i en zinkbalja.
Bakade kakor.
Första snön kom och vi bilade ner till Östhammar.
Den värsta månaden av alla examinationer i skolan.
Och belönade mig själv med gula rosor.
November: Dansade i vardagsrummet och åt pannkakor till frukost.
Införskaffade lite nya ekologiska produkter.
Åkte ner till Östhammar igen.
Mårbackapelargonerna fick fnatt och började blomma och orkidéerna.blomstrade de med.
Suckade åt Sverigedemokraterna, bakade paj och konstaterade att jag valt världens
bästa yrke för mig.
Köpte ett prydnadshjärta, en första amaryllis och bakade mer kakor.
Övade inför elevernas dansframträdande och jag och Rebecka träffade så äntligen våra vänner som fick sitt andra barn i september..
 
December: Skyltsöndag, julkalendern och middag hos mamma.
Tiden gick snabbt!
Visade bilder från hemmet och var otaliga svängar till Blomsterlandet.
Hade så den efterlängtade julavslutningen med mina danselever.
Åkte till morfar.
Det blev så jul med efterföljande juldagar.
God mat, fina klappar, saffranskaka, träffade Marcus mormor,
umgåstid med nära vänner och familj och så kom nyårsafton. 

Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D

SV; tackar^^

2013-01-08 @ 19:42:07
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Rinki

Fin mysig summering och som vanligt, underbara bilder!

Sv: Oj, oj då ska inte jag klaga vidare mycket! Även om jag har suttit och pluggat hela dagen fram tills nu (har dock ätit mat emellan) men klockan är ju halv tre! :/ Har suttit med seminarieuppgiften som ska in klockan 12 imorgon. Jag hade ju kunnat sova och gå upp tidigt, men jag kände att jag ville skriva så länge järnet var varmt så att säga. Imorgon, blir det till att skriva på en restuppgift (rätt kort) och sedan på torsdag eftermiddag ska jag börja med min hemtenta. Ja, vi får se hur det går.
150%, det är ju helt otroligt, det skulle jag aldrig palla så som du säger så är det ju inte så konstigt att allting inte går ihop sig riktigt. Tycker att du är superduktig ändå.

Skönt att examinationen med dina elever gick bra i alla fall :) och klart att jag minns det vi pratat om.

Kan förstå att det känns tufft att bo ifrån varandra, jag hatar sådant, jag är väldigt dålig på att säga hejdå...i och för sig så vänjer jag mig rätt snabbt. Men nej, det är inget jag skulle önska. Med mig och kärleken är det bra, snart 3 år tillsammans <3 och sedan i somras så bor vi även i egen lägenhet, vilket är helt underbart!

Kram på dig och stressa inte för mycket!

2013-01-09 @ 02:36:05
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Sanna ;D

Åh det är så härligt att kika tillbaka på det som hänt!:) Kakorna ser goda ut^^

2013-01-09 @ 11:35:26
URL: http://handlingar.blogg.se
Postat av: Aili

Jättefina blder! :)

2013-01-10 @ 07:28:46
URL: http://ailicherp.blogspot.se
Postat av: Aili

Låter som ett riktigt bra år! :)

2013-01-10 @ 20:32:14
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0