Jag längtar efter färg och våriga blommor.

Plättar i luften, ett fång tulpaner och en vissen Sophora "Little baby".
 
Sista dagen på denna månad, hur gick det så här snabbt?
Jag ser dock fram emot februari och att komma i ordning i lägenheten.
Blev att jobba sent med gamla lägenheten ytterliggare en dag och en till besiktning,
men nu äntligen kan vi släppa lägenhetstvåan och de nya har flyttat in.
Vilket jobb och vilket krångel!
 
Hosta och ont i kroppen, förkyldningen sitter i, men det blev ändå jobb i tisdags.
Verkar vara väldigt många som är sjuka nu!
Ingen sushimiddag ikväll med mina vänner som också var krassliga, men förhoppningsvis
nästa torsdag.
 
Det har blivit ljusare dagar, och månne hörde jag fågelkvitter häromdagen?
Vi går mot ljusare och våriga tider minsann.
Jag längtar efter färg, våriga blommor, måla naglarna i någon härlig kulör och en trivsam lägenhet.
 
Trevlig helg såhär i förväg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Verkligen, kloka ord!

2013-01-31 @ 19:51:02
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Fröken Tö

Åh, våriga naglar! Ska nog minsann måla mina naglar imorgon, för nu blev jag ju riktigt sugen!

Inställningen till saker och ting är a och O. Vissa dagar måste man dock jobba på det mer än andra. Dock inte idag då jag både är frisk samt fått tillbaka mina två tentor! Två femmor på båda samt bästa resultat i klassen, så jag är sjukt nöjd! :)
Det härliga är ju när inredning som sagt inte kostar många kronor, utan att man tager av vad man haver!

Haha, en lista med några trevligheter på har ju en ännu större tendens att ”råka” hamna överst. För vem vill göra tråkiga saker, när det finns skojigare grejer att göra?! :P

Det var himla trevligt att gå på visning faktiskt, speciellt eftersom detta var min första! :)Förutom det så ägnades helgen som var åt plugg, våffelsöndag och lite annat smått och gott! :)

Åh nej, vad tråkigt att du skulle gå och bli sjuk, samt att det håller i sig än! Hoppas verkligen att du kryar på dig snart! Kram

2013-01-31 @ 21:52:31
URL: http://lizzzies.blogg.se
Postat av: Rinki

Ja, jag kan inte fatta heller att det redan är i slutet av månaden! Det har gått så himla fort.

Vilka otroligt fina nagellack, gillar färgerna, jag slog på det också häromdagen. Målade mina naglar i en knalligt rosa färg, en färgklick i vardagen liksom. Längtar också efter våren och solen!

Sv: Tack så mycket för gratulationen på vår 3-årsdag, det var en mysig dag faktiskt.

Hoppas att du snart mår bättre <3. Några planer inför helgen, eller blir det mest att ta det lugnt och kurera dig?

Kram

2013-01-31 @ 22:57:03
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: B R O W N S U G A R

Härliga färger :D

2013-02-01 @ 21:37:21
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Anonym

Visst, är det härligt att vi går mot ljusare tider. Fint!

Kram Therese

2013-02-02 @ 16:48:20
Postat av: tyraelvira.blogg.se

åh vad härliga blommor!!

2013-02-03 @ 18:19:17
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0