Jag är vid liv, jag har inte övergivit er.

Bilder från nya Marcus lägenhet.
Hej jag är vid liv, jag har inte övergivit er!
 
Inget internet och ingen telefon på en vecka. Men nu är jag i gång igen (med ny mobil dessutom)!
Både ock det där att vara utan det trådlösa kan jag tycka.
 
Sedan sist har vi varit tredje svängen till IKEA, skruvat möbler och donat med Marcus lägenhet.
Jag tog nattåget hem i måndags, sov på en bänk i en isande kall kupé utan sängkläder men väl
påpälsad med egna kläder.
Kom fram försenat, bosatte mig hos mamma och åkte och jobbade.
Har fått nya härliga och glada elever i ena dansgruppen, så kunde dock inte varit bättre!
 
Sedan började nästa slit.
Alla examinationer som skulle in, jag hann bara lämna in en.
Tillbaka till lägenhetstvåan och flyttstäda.
Vilket rackarns slitigt arbete vi har haft och har framför oss.
Tack mamma för all hjälp, jag skulle aldrig klarat det utan dig!
Nästa helg är vi i hamn och jag flyttar till min etta,
 
Imorgonbitti börjar min andra kurs, i matematik, och jag håller tummarna för att det ska gå bra.
150% plugg + jobb + flytta två gånger under denna månad.
Jag rekommenderar det inte det minsta.
Det känns som att jag snart går sönder.
 
Snart är jag vid gott mod igen, när all flytt och städning är avklarad.
Då släpper stenarna som tynger axlarna och sömnen kan bli lite mer normal.
 
Håll ut, det gör jag!=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Åh tack!

2013-01-20 @ 19:17:14
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Fröken Tö

Lägenhetsstädnig är aldrig kul, men det är lite av ett nödvändigt ont! På väg mot nya äventyr liksom! ;)

Haha, tror ingen vill bli utbränd men ibland tror jag att det ganska snabbt skulle kunna ske om man inte såg upp! För vidbränd och förkolnad är som sagt inget att sträva efter :P

Fint att ljuset har börjat visa sig! Om än en glimt är allt man får första gången, så är det ändå så värt eftersom man vet att man är på väg ut i ljuset igen! :)

Haha, som sagt jag hade ju aldrig sett ett avsnitt fram tills i fredags så jag kan inte direkt klandra dig. Dock så utlovas mycket vackra klänningar, otrohet och en hel del äcklig kedjerökning!

Idag såg jag också ljuset! Var utanför dörren för första gången sedan i torsdags och det var så härligt att komma ut i solen och visa kroppen att det var dag och inte natt!

Roligt att du gillade dukningen, kan säga att det gjorde gästerna också! ;)

Sköt om dig tjejen! Kram

2013-01-20 @ 19:54:58
URL: http://lizzzies.blogg.se
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Nice blogg du har :) Kramisar Carro

2013-01-20 @ 22:01:59
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Postat av: Sanna ;D

Hoppas det blir bättre sedan! Låter inte speciellt roligt :'0!

2013-01-21 @ 11:51:02
URL: http://handlingar.blogg.se
Postat av: Regina

Ojojoj vad du har det stressigt. Du måste verkligen vara rädd om dig och jag hoppas att det snart är ordning på allting så att du får fokusera på plugget.
Kram,
Regina

2013-01-21 @ 20:30:27
URL: http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.se
Postat av: Anna- Lantligt på Svanängen

Hoppas att du får en fin helg! Anna

2013-01-26 @ 09:16:57
Postat av: MY VESTLUND '

Åh så fint =)

2013-02-04 @ 19:35:14
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0