Lördagsfika med oss fyra.

Lite suddiga mobilbilder från en väldigt trevlig fika och mjuk pepparkaka jag bakat. 
 
Igårkväll träffade jag Ester, Hanna och LinaRoasters som öppnat igen.
Fint och härlig inredning.
Vi pratade på i vanlig ordning och det var så roligt att äntligen ses alla fyra, var nog minst 2 år sedan sist.
Försökte få till lite bilder, blev dock med mobilen då systemkameran fortfarande inte ville.
Tog en kort promenad och vinkade sedan av Ester och gick till Lina och Micke där de var lite annat folk där.
Och halkade sedan hem några timmar senare. 
Konstiga väder med nollgradigt och ishalka, man kan knappt tro att det är slutet på december.
Nu har Hanna åkt hem till Stockholm igen, så tråkigt för oss, men så uppskattat att alltid ses!
 
Hemkommen från mamma här, jag och Marcus åkte dit i eftermiddags.
Fick så äntligen träffa brorsan med familj!
Och barnen hade köpt en gemensam julklapp för egna pengar som de valt ut och köpt själva till mig.
Så gulligt. Tack! Och tack även för kvällslektyren, William och Jenny.
Värdefullt att ses, synd att vi bor så långt bort från varandra.
 
Ska se om jag får till ett till inlägg om årssummeringen, det näst sista, annars blir det i alla fall ett nyårsinlägg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Tanka energi med vänner o familj är verkligen som balsam för själen.
Ett riktigt Gott nytt år önskar jag dig!
Kram Anna

2013-12-29 @ 23:38:04
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Anonym

Fina vänner du har, ni är
ett mysigt gäng.
Önskar dig ett
GOTT NYTT ÅR
Kramar
AnnaMaria

2013-12-30 @ 10:37:52
Postat av: En plats i solen

Ni såg ut och ha det trevligt :)

haha eller hur, tur det bara är en rolig historia :)

2013-12-30 @ 11:38:56
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Vilken mysig dag. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År. Kramisar Tina

2013-12-30 @ 21:12:52
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Ester

Superkul att få ses alla igen tillsammans! Måste göras om! Kram

2014-01-06 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0