Glad fredag och min fina sjal.

 
Tittar in och önskar er en glad fredag!
Så var det helg igen, skönt fastän det pluggas titt som tätt.
Hur det än är brukar alltid fredagsfeelingen komma och man gläds åt fredag.
 
Min fina sjal jag fick i födelsedagspresent i slutet på mars kan skådas ovan.
Så vårig och härlig, den används flitigt.
 
Fokusgruppsintervju har stått på schemat idag följt av ärenden på stan och tvätt i eftermiddag.
Sol och flera plusgrader, och såg årets första små gula blommor (dock utan att föreviga).
När jag var i Gimo sist såg jag dock fjärilar, hur härligt?
 
Träffade Ester för en fika på stan i måndagseftermiddag, efterlängtat längesedan.
Jobb och handledning har varit veckans fokus och den sista handledningen för denna vecka blir på söndag.
Dimma, regn och rusk i veckan men idag kom äntligen solen.
 
Fredagspusta ut och en långdusch, sedan är jag slut.
Glad helg!
 

Kommentarer
Postat av: TantGlad

Härligt med sol och plussgrader.
Ha en trevlig helg.

2013-04-20 @ 14:40:57
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Postat av: INGRIDWENELL - Topblogger at Finest.se

vilket fint tyg!!

2013-04-20 @ 23:13:16
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0