Full fart framåt.

Visar en gamal goding, en härlig pelargon.
Jag har dock nya blommar att visa som jag köpte i förra veckan, håll tillgodo!
 
Hej!
Vilken vecka, är alldeles slut i knopp och kropp!
Fullt upp med andra ord, och mindre tid för bloggning så kan det vara.
 
Men vad händer efter några dagar av att verkligen känt mig på bättringsvägen,
feber i tisdags, några timmar innan jag ska till jobbet.
Jag undervisade i alla fall, och oj vad härligt att äntligen få träffa alla fina elever
efter två veckors uppehåll.
 
Sov ynkans 2-3timmar och vaknade febrig lagom till onsdagens kursstart för nya
kursen Specialpedagogik.
Hem och plugga och inlämning av examinationsuppgifter och förberedelse för
denna dags två muntliga redovisningar.
Ingen feber idag, men fortfarande ont i öronen, yr och huvudvärk.
Segare än sirap denna gång.
Men en väldigt fin dag men nya härliga klasskamrater och en basgrupp som är toppen.
Jag tror jag kommer trivas, men det kommer bli ett tufft år att läsa 150% + jobba.
 
Det blir nog lite mycket, stressen kom över mig dessa dagar.
En sak i taget, andas lugnt, hur var det nu?
 
Blev ingen tågresa ner till Marcus ikväll.
Ville så gärna och det tog emot, men kroppen säger ifrån.
 
Hoppas det inte blev för dystert, jag är hoppfull och glad för det jag åstadkommit
och mina intressanta kurser trots allt.
Imorgon är jag ledig och helgen är mer än välkommen, underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter som om du haft värsteviruset du med, jag känner igen mig men är lite efter i förloppet, gahhh!
150 och jobba, du är inte vettig! Var rädd om dig!

kramen

2012-09-21 @ 09:28:25
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Liborius

ja verkligen:D jag berättar nog för bloggen senare idag^^
vad har du för planer den här helgen?:)

2012-09-21 @ 10:10:30
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: sofia morgardt

Hej! Har du haft en bra dag eller?
Kolla gärna in min blogg där du får läsa om bla:
- Nya skor i garderoben, kolla på bilderna!
- Hur min nya hårförlängning ser ut.
- Delta i min tävling där man kan vinna smycken.
- Bild på mig och min lilla hund.
- Min snygga bloggdesign!
Kram :)

2012-09-21 @ 21:16:14
URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0