Mycket som vanligt och god mat för magen.

Jag pustar ut här i soffan för tillfället.
Vilka veckor det varit, och vilken höst!
150% plugg + jobb är ingen lätt match om nu någon trodde något annat.
Jag gillar det jag gör, men ibland kan det bli en aningens mycket.
 
Dags att dra i handbromsen!
Ska unna mig några dagars/ en veckas ledighet förutom jobbet då.
Välbehövligt, det är dags nu.
 
Examination hela dagen igår måndags på Kulturens Hus, det gick bra i det stora hela.
Och undervisningen rullar på, går bättre och bättre.
Imorgon onsdag och torsdag handleder jag lärare på mitt jobb på Dansmagasinet, och det känns som
en spännande och rolig utmaning!
Längtar faktiskt.
 
Jag älskar dans.
Jag älskar att dansa.
Och jag älskar att undervisa.
Jag hade inte kunnat välja ett mer passande yrke.
 
Ovan god middag hos mamma i söndags, fiskgratäng, gott och snällt för magen.
För nu gäller det att ta hand om magen efter all stress.
 
Trevlig vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie-med bebis i magen

gott det ser ut :)

2012-11-22 @ 17:16:40
URL: http://sofiesvardag.blogg.se
Postat av: Liborius

du är ju grym som både pluggar och jobbar!:)

2012-11-23 @ 10:51:36
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0