Jag lever.



Jag lever, min dator har bara krånglat!
Nu var det länge sedan minst sagt.
Det blev en repris liksom förra sommaren när min dator krånglade även då.
Nåja, nu är jag förhoppningsvis tillbaka om inget i teknikväg stoppar mig.

Vart ska jag börja?
Jag har hur många bilder som helst att visa och många inlägg på lager, jag
har ju hunnit med en del sedan sist.
Jag har varit nere i Östhammar två svängar, och blir nog en tredje på söndag.

I helgen väntar födelsedagskalas för tvillingarna, packa och sedan bila ner till Östhammar.
Det får bli kort uppdatering denna gång, och desto mer framöver.
Med trevligheter som förgyllt sommarens dagar.

Äntligen ska jag posta detta inlägg efter att det tagit mig cirka 3 (!) timmar att få till
detta då datorn krånglat under tiden.
Så ha överseende om det inte duggar inlägg så friskt.

Snart kommer Marcus hem, han bilar upp denna torsdag.
Jag bjuder på några bilder från dagens skörd: pelargoner vad annars!
Nyinköpta för dagen och jag är nöjd.

Ha det fint i sommarnatten!

Kommentarer
Postat av: Fröken Tö

Det är då aldelens lungt! Jag vet också hur det är när man har mycket att göra och har datorer som strular. Dessutom så måste man sätta det ”riktiga livet” först, om du förstår vad jag menar?

Men gud så härligt det lät med sommarlov! Det var ju år och dar sedan jag hade ett ordentligt sommarlov! Jag kom mig som sagt in på trädgårdsingenjör, men hoppas ändå fortfarande på landskapsarkitekt (var väldigt nära på att ta mig in där). Men vi fick ju besked igår, så hur har det gått för dig?:) Kom du dig in på det du ville? :)

Tack och bock för gratulationen! Början av dagen var hemsk, men sedan vände min sambo den när jag kom hem efter jobbet. Du fick ju en liten tjuvkik på vad jag åt iaf ;)



Ja vet! När de bara står där vid vägkanten och se fina ut så vill man ju inget annat än att bara ta med sig ett stort fång hem! De är ju som sagt aldelens underbara blommor, liksom de flesta andra! Som dina pelargoner här ovanför till exempel ;) Stor kram!

2012-07-13 @ 15:41:48
URL: http://lizzzies.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: visst :) tack!

2012-07-13 @ 18:36:23
URL: http://fashionminded.se
Postat av: Johanna Öberg

vilka fina blommor:)



ja satc är så bra:D

2012-07-13 @ 20:58:23
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0