Summering april-juni 2012.

Hur går det för er med allt inför julen?
Snart börjar det ta sig här, men än vankas en del att-göra-saker imorgon.
Okej, då tar vi det andra kvartalet.
April: Påsk. Dansrep. Ispromenad med Marcus och Molly. Långa dagar.
Min fina mormor somnade in fyra dagar efter sin födelsedag.
Dansshow, premiärgrillning 7/4.
Sjuk och resan ner till Marcus blev inte av.
Fina inköp, 3rätters hos mamma och vårtecken i slutet av månaden.
Bra filmer och goda frukostar.
Maj: Fullt upp i skolan och jag växte in i lärarrollen mer och mer.
Valborg. Östhammar och vitsippor.
Dans i skolan manifestationen den stundande.
En tung begravning och den tyngsta dagen på detta år.
Helgrep med mina danselever och danssaga-premiär, fick fina blommor.
Examinationer.
Pelargonerna blomstrade fullständigt. Pollenkänningar.
Sommarkänslor, shorts och värme.
Mors Dag och åt gott på balkongen. Och Marcus fyllde år.
Juni: Sommarlov, äntligen!
Bowling och en helkväll med Ida och Tobias.
Graven och någons födelsedag.
Träffade Rebecka och åkte så till Östhammar igen.
 
Det var det!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Regina

En riktigt GOD JUL önskar jag dig!
Kram,
Regina

2012-12-23 @ 17:08:44
URL: http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com
Postat av: Margareta Magnusson

Hej!
Tack för fina kommentarer hos mig!
Vackra vår och sommarbilder du visar....snart är vi där igen.Men nu är det näst intill snöstorm här.Skönt att sitta inne och kura då.

GOD JUL!!!!
Kram Margareta

2012-12-23 @ 19:01:50
URL: http://fallorna.se
Postat av: Sofi

Hej!

Kul art se bilder från året som gått!

Önskar dig en riktigt mysig och God Jul!

Kram Sofi

2012-12-23 @ 21:20:05
URL: http://www.sofishusdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0