Saffranskaka och vännerträffar.

Tänk att det är nyårsafton imorgon, oj så snabbt dagarna går!
Maten inhandlades igår, så skönt.
Snöblandat regn och plusgrader idag, och flera minusgrader för bara några dagar sedan.
 
Hej!
Bjuder på lite bilder från min saffranskaka jag bakade till jul, och annat juligt.
Tog med några bitar och bjöd Hanna och Lina som jag träffade i förmiddags
hemma hos sistnämda i den nya lägenheten.
Alltid lika trevligt med tjejsnack, te och gott.
Nu har Hanna åkt hem till Stockholm, så trist för oss här.
Men vi hann träffas i fredags även för sushilunch och en tur på stan.
Rackarns att jag glömde fota bara.
 
Det drar ihop sig för övrigt för bråda dagar snart.
Flytt och en massa plugg står på schemat till veckan.
Ge mig lite mer styrka!
Men innan dess ska vi fira ett nytt år och jag tänkte hinna med ett inlägg till=)
 
Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: camilla sprigg

Hej!
Jag vill också önska dig ett Gott Nytt År.
Ha en fortsatt härlig nyårsafton.
Kram Camilla

2012-12-31 @ 14:57:27
URL: http://camillasvitavilla.blogspot.com
Postat av: Sofia/ Kreativ inredning

sv. Tack! Superfin kaka, så vackert dekorerat med bären. Hoppas du hade en fin jul!

2013-01-05 @ 16:44:31
URL: http://kreativinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0