En del flängande.

Nu är jag så hemkommen.
Lämnade Östhammar i eftermiddag och efter nio ikväll så var man hemma.
Skönt.
Blir ingen långvarig pust denna gång, imorgon åker jag till mammas stuga.
Men det ska bara bli trevligt och avkopplande.
Blir borta torsdag till lördag så inga inlägg förrän lördagkväll tidigast.

Såhär bra hade jag det i mammas stuga den 11 juni.
Då mammas kusin var uppe och hade med hur mycket jordgubbar som helst.
Och fick med några av mammas liljekonvaljer hem.
Underbart.




Och mellan den 29juni-2juli såg det ut lite såhär i mammas stuga.
Grillat är godast och färsk aborre dagen efter till frukost.


Vad då en massa blogginläggkompensation var å varannan dag nu för att jag
inte bloggat på flera månader tidgare.

Ha det så bra så länge!

Själv ska jag njuta av tystnaden, naturen, fira mamma på födelsedagen, bläddra
i tidningar jag bläddrat i hundra gånger redan och bara vara.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja det var riktigt kul att bo på olika ställen så man hann se mer :-) Men precis, man får lite mer ordning på allting och ser lättare vad man har :-)

2011-07-28 @ 11:32:35
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: SOPHIE

visst är han :)



händer i helgen då? ^^

2011-07-29 @ 15:01:23
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0