Summering: april-juni 2011.

Mitt i allt julbestyr kör jag på som bara den med min summering.
Roligt att titta tillbaka på året och vad man faktiskt hunnit med.
Såhär ser april, maj och juni ut.

April

Jag hade fika hos mig andra april och mamma hade bakat tårta.

Min dator sade stopp i mars och uppdateringen var gles.
Det blev vår i luften och jag njöt.

Jag hade en av mina bästa praktiker och fick teckningar av barnen, så fint.
Dansexaminationer hade vi också som gick bra.

9/4 bestämde jag och Marcus att det var grillpremiär, åh så gott det var.

Jag köpte en påsklilja till påsk.
Och tog med en blomma och present till Rebecka för att kolla in hennes nya lya.
Träffade mamma och hade hon-och-jag tid.

Packade väskan och åkte till Barcelona jag och Marcus.

Men maximal otur med vädret, regnade varje dag.
Förseningar och övernattning i Madrid första natten.
Kalla hotellrum, dålig mat, knappt någon som kunde engelska och affärerna hade stängt.

Men glass i ösregn, köpte armband vid marknadsstånden och lite shopping i alla fall.

Det blev valborgsmässoafton hemma i Sverige och vi grillade hemma och Tobias
tittade förbi innan jobbet.

Maj

Vår!
Gick på Arcusmässan med mamma.
Repade och åkte till Stockholm med klassen och gjorde vår avslutande kommunturné med
vår barndansföreställning.

Min klass var med på bartömningen på kåren på skolan och vi hade satt ihop vår
egen show, riktigt lyckad.
Och rejält förkyld blev jag direkt sedan.

Mors Dag och middag hos mamma.
Älskar denna dukning.

Åt middag på Pastabacken som denna bild får representera fastän den inte är därifrån.

Och en tårtbit hemma för jubileraren.

Juni

Skolan var slut för denna termin och vi fikade alla årskurserna.

Åkte till graven den 4:e och grillade på kvällen med Ida och Tobias.
För att sedan grilla med andra vänner den 5:e.
Liv, Peter, lilla Axel, Rebecka, Simon, jag och Marcus.
Härliga tid.

Träffade en del vänner såsom Liv och Rebecka och åt middag på Waldorf.

Umgicks med Hanna som var uppe från Stockholm, och Ester och Lina.
Och den sistnämnda hjälpte mig med ett spindelproblem haha.
Åkte ned till Marcus i Östhammar och firade midsommar.
Utgång i Öregrund och färja över till Gräsö.

Och det var nog allt för denna gång.
Trackback
RSS 2.0