Budapest dag 3- torsdagen.

Hallå, nu är jag hemkommen från mammas stuga.
Jag har så mycket bilder att bjuda på, ja så går det när man ligger efter med update.
Här kommer (två ynkans) bilder från tredje dagen vi var i Budapest.


Det var inga många bilder jag hade att bjuda på för denna dag minsann.

Torsdag 21/7- Grått trist, regnigt började dagen.
Vi åkte till de judiska kvarteren. För här skulle det badas!
Fick tips om utomhus och inomhus tempererade pooler av källvatten.
Recyceling helt enkelt, det gillar vi.
Det fanns olika pooler med olika temperaturer, de bästa var de varmaste
med 38grader varmt tyckte jag och Marcus.
Och vilken tur vi hade för just då blev det regnuppehåll och vi kunde bada utomhus.

Det var svårt att få tag på en taxi när vi skulle tillbaka till hotellet.
Överhuvudtaget måste jag säga att det var väldigt svårt.

Svida om på hotellet och sedan tillbaka till de judiska kvarteren igen.
Middag på en mysig restaurang, lite undangömd.
Med sång och piano som spelades live.
Vidare till en pub för att sedan promenera "hem".
En bra dag.



Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

SV: Tack! Ja älskar när ELLE kommer :D

Gud vilken fin trädgård det där va :)

2011-08-03 @ 10:22:17
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh vilken trädgård!

2011-08-03 @ 20:52:52
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: EVELINA - WE STYLE.FI

Men fina bilder är det! Jag var en helg till Budapest för 2 år sedan och gillade staden väldigt mycket! =)

2011-08-03 @ 22:12:58
URL: http://www.westyle.fi/blog/sv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0