V.45- Spontant, sammanträffande och en del mat.























Efter denna vecka tror jag uppdateringen kommer bli lite bättre ialla fall
för några veckor. Faktiskt.
Började detta inlägg i söndags men tidsbrist tog över. Nåja.
Såhär var min förra vecka.

Det fortsätter vara vitt, vitt, vitt överallt.
Skrivit och lämnat in rapporten i danshistoria så äntligen. Hoppas det gick bra!
Rörigt i skolan, ingen klarhet om praktiken.
Köpt vita rosor till mig själv för att jag varit så duktig på att plugga, och för
att de kostade endast 25riksdaler.
Molly tittar på tv jämt och ständigt, favoriten är djurprogram. Denna gång
smög vargen omkring och Mollypolly kröp närmre och närmre tv:n. Fint.

Fredag- efter rapportinlämningen begav vi oss snabbt spontant till Uni:k jag och Marcus.
Sprang på några bekanta. Jag träffade en gammal klasskompis som jag gått
1-9 med som det visade sig att Marcus också kände för han var kompis med Marcus kompis.
Och andra sammanträffanden i veckan.
En av mina kompisar dejtar en kille som det sen visade sig att Marcus också kände
å en hel del andra från dennes killes kompisskara.
Världen är bra liten ja!

Sedan blev det spontanfest hos en av grannarna. Kul med spontan helkväll.efter

Lördag- Fika hemma hos Ester och Gustav på eftermiddagen för Ida var i staden.

Vad länge sen jag umgicks med nån eftermiddag en helg bara så där slog det mig.
Hur kommer det sig? Hm, ja just det, plugg slog det mig sen två sekunder efteråt.

Storhandling på Kvantum efter det. Välbehövligt. Jag har blivit så bra på att
planera nuförtiden. Hyfsat i alla fall.

Och sedan fest på kvällen hos en av de andra grannarna med Marcus.
20-30personer
i en etta. Trevligt. Och taxifärd och stå i kö länge på Allstar.
Lite biljardspel och så sedan hem några timmar senare.

Söndag- Bakade bröd. Det doftar alltid så gott i hela lägenheten.
Och prövade ett nytt recept till middagen. Mums.
Och jag vet inte hur många gånger jag sprang fram och tillbaka mellan
husen för att jag glömde något varenda gång. 10 kanske?
Och det blev ingen färd till graven denna helg heller. Men åh.
Men troligtvis faktiskt på fredag.

Fars dag ja, just ja.
Grattis.
Där du är.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack!

2010-11-18 @ 09:06:33
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fina bilder.

Postat av: Lilla Fröken

Sött med hunden som kollar på tv. :)

2010-11-19 @ 13:58:41
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Karin

fina bilder :) kram

2010-11-21 @ 13:13:43
URL: http://bykarin.blogg.se/
Postat av: matilda

bildbomb som vanligt ;)

sv. ja och nu svarar jag så himla segt! förlåt kommentaren kom liksom bort och så hittade jag den nu! Tokigt. Haha ja man borde äta popcorn oftar för det är himlans gott.

2010-11-22 @ 21:40:58
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilka mysiga bilder tjejen:)! Hoppas det är bra med dig i detta väder haha ? Joora jag kämpar på även fast det skulle sitta bra med ledighet nu faktist. De e så mycket runt omkring hela tiden. Gjort något kul under helgen ?

kram

2010-11-23 @ 00:53:45
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg tjejen!

2010-12-16 @ 21:00:11
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0