Lite det och sånt.



igår.
en ny vinterjacka hurra. eller ska jag behålla den?
åh den var så fin.

lämnat över en present efter skolan idag.
som ett tack. en sak från pappa i himlen. genom oss.
som tack för att du spelade på begravningen.

jag har nästan inrett klart (ja, igen!) i lägenheten.
lila, höstlila.

ser fram emot ett glas o´boy ikväll.
har dammsugit och dammat mattor.
pluggar och lyssnar på musik.
min tv lade av för en vecka sedan.
jag borde diska innan jag går och lägger mej.

grattis miriam och peter som fyller år idag!
och jag älskar hösten.

"det är klart jag känner av min karriär"
dagens citat av vår anatomi-lärare.
det gav hopp för mej och mina skadade fötter.

pastarestaurangen förhoppningsvis på fredag.
jag längtar. mysigt. åh. bara du och jag.
och en fest på lördag.
jag vill klä mej fin.
kanske en klänning eller en fluffig kjol.
Trackback
RSS 2.0