Små mjuka valpar och ikea.

















En liten update om den gångna helgen.

Fredag- skola till kl 17.15, hemma efter kl 19.
Bläddra i ikea-katalog och ta det lugnt-kväll. That´s it.

Lördag- bilfärd och titta på hundar. Javisst. 6 små mjuka valpar och deras mamma.
Vidare mot IKEA.
Lassa vagnen full med grejer. Mest ljus och vaser för min del. 
Även några fina blommor och vinglas bl.a.

Marcus hittade finaste tavlan. Men dyr. Blev inget köp tyvärr.

Och 20min innan stängning, Skopunkten självklart.
Kyckling och potatissallad-middag kl 21.30 väl hemma hos mej.  
Pyssla om i lägenheten. Och sedan godnatt.

Åh jag är så nöjd över mina fina saker. Lycklig. Älskar mina fina ljus.
Usch vad materialistiskt. Men samtidigt som bomull runt hjärtat.
Ha, vad är väl en bal på slottet, säg.

Söndag- idag. Prata i telefon. Det var fint, ett tag sedan.
Åh. Synd att vissa personer inte bor närmare. Saknad.
Skriva och skicka in arbete. Träna. Rester från igår till middag.
Skulle blivit bio, "Flickan som lekte med elden", men planer ändrades.
En annan kväll, en annan helg.

Tjing tjong, luftballong!
Trackback
RSS 2.0