En liten updatering på sin plats.

Dålig uppdatering, jag ber om ursäkt.
Har haft fullt upp i veckan. Knappt varit hemma.
Den stundande dansbiennalen har så ägt rum.
Långa dagar.
Åkte till skolan kl 6.20 igår och kom hem kl 1.00.
Fast då hann jag med ett trevligt kalas också.

Veckan har innehållit
Fantastisk dansföreställning av kända dansgruppen Batsheva dance company.
och tillhörande härlig workshop med dem
gratis goda luncher
inspirerande streetworkshop igår, mer sånt!
ont i foten dessvärre
världskända ballerinan Jurgita har dansat vackert
regn och höst
och en het flamencoshow.

Jag har varit värdinna och hjälpt till bakom scenen,
haft många duktiga dansgrupper som uppträtt
liveuppträdande
suttit bredvid en kändis, se där
och varit på ett födelsedagskalas där underkläder till ett värde av 4000kr hängde i taket.
Inte illa minsann.
Skönt med helg. Vila. Och plugg.

Eventuell utgång ikväll med Ester=)
Men först hederlig spagetti och köttfärssås till min barnsliga förtjusning.
Åh.
 


Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: tack!:D härligt! det är verkligen kul att köpa skor!:D kram!

2009-10-10 @ 20:21:50
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: pebbles

du verkar haft en bra helg :)

2009-10-11 @ 20:45:58
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: Lina

om jag säger nöff;p då vet du vad jag har gjort id ag ;) hihi :D

tack för igår hade jättetrevligt med dig!! kramar

2009-10-13 @ 17:35:57
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0