Jullov kom nu, nu!






Har inte tid att skriva egentligen. Men tar mej sådan.
Måste skriva av mej irritation.
Jullov kom nu, nu!

Har alldeles för mycket som snurrar.
Plugg upp till öronen fast jag pluggar varje dag + på helgen.
Säger bort att träffa kompisar. Hinner knappt prata med någon i telefon.
Jobbigt att inte räcka till.

Och till råga på allt när jag kom hem nu ikväll.
Fick mejl om examinationer vi ska ha efter vår praktik, + ytterliggare
examinationer
som ingen sagt något om och som vi inte ens gått igenom.

Arg som ett bi.
Skulle vilja skrika lite.
Klivit upp kl 05.00 idag.
Tog bussen 05.40 till praktiken.
Nu är jag trött, trött.
Stressad för att jag jobbar som en tok men ändå inte hinner med allt.
Ständigt planerar, gör listor, prickar av och inte
hinner kippa efter luft tillräckligt ofta.
Blev t o m stressad av att göra yoga häromkvällen.
Ja då är det illa. Och jag skrattar lite åt det.

Tur att praktiken är givande. De fina små barnen.
Praktik ja och så helg imorgon. Två tvättmaskiner.
Och bio med vänner. Haha jag kommer somna i biosalongen.

Träffa en annan fin efterlängtad vän på lördag, åh ja.
Positiv energi, ja.

Bilder från den här veckan.
Och såhär mörkt är det när jag transporterar mej till praktiken
om morgnarna.
Fler borde ha blommor i håret!!

Tackhej.
Trackback
RSS 2.0