Helgen i bilder.

Så som titeln lyder.
Och några förklarande ord.

Fredag och otursdagen.

Sångläraren glömmer bort min lektion men något försenad ordnar det sej.
Jag och Marcus storhandlar, köper storpack med ägg.
Alla utom fyra går sönder, bilen är geggig nu.
Och mina nytvättade kläder är täckta med ägg, yey.
Marcus
välter blomvasen, vatten på golvet.
Middag och spontankväll. Jordgubbar. Blommor. Allstars. Nattmat. Fint.

Lördag.
Promenad. Var kväll för sej. Lina. Och Allstars igen.

Söndag. Sång. Pastasallad på tvättstugetaket. Inte våga klättra ned.
Kaffe på balkongen. Och min tv har snart lagt av.






Kommentarer
Postat av: Mia

Min tv har också lagt av o jag vet inte vad som är fel :/ Sånt är sjukt jobbigt! Och vilken otur med äggen >.<

2009-05-22 @ 23:52:18
URL: http://happypetinacar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0