Yr i bollen och träningssugen.

Två inlägg på samma dag, se där, jag överraskar.
Skrivglad, pratglad.

Var på behandling igår eftermiddag, sju veckor sedan sist.
Det kändes. Mycket.
Öm i hela kroppen.
Hade tänkt träna dans igår och idag, men blev inget av det dessvärre.

Det snurrar, jag är yr, trött, mår så illa. Dumma behandling.
Många tycker jag ska sluta med den, och jag börjar nästan fundera smått....
Var länge sedan jag mådde såhär av behandlingen tråkigt nog.
Hon varnade för ömhet i kroppen visserligen, men trodde inte det skulle vara problem att träna.
Ja, det blev det visst.
Nu. Slutklagat!
Hoppas jag kan träna imorrn!

Letat lärare, lämnat igen böcker
varit en sväng hos I-B och J-O för att överlämna en försenad födelsedagsbukett och present
övat sång; en italiensk opera, en svensk visa och en irländs trudelutt + läst lite i en bok
fotograferat, promenerat på isen, ätit god söndagsmiddag
bokat frisörtid på torsdag!
träffat Sofia och Jennifer i lördagskväll
och åker troligtvis på en liten tripp fredag-måndag/tisdag.

Hej hopp galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0