Tenta-dag.


Efter mycket jämrande och för lite sömn
-up we go!
Trött när väckaren ringer 07.00!
Tenta
idag kl 9.00-13.00.
Motvilligt men tillslut beslutsamt. Jag bestämde mej för att göra tentan trots allt.

Första timmen, seg som den segaste sirap.
Ritade blommor och tänkte som en tok.
Men så fick jag ihop några ord, mest strunt.
Det gör inget. Faktiskt.
Även fast jag aldrig gjort så dåligt ifrån mej någonsin på ett prov.
Så det blir nog en omtenta framöver.

Jag citerar mej själv som jag skrev på vissa uppgifter på tentan ".... det står helt stilla här".

Even though,
-skönt att den är gjord.
Synd bara att de inte kan mäta resultat på hur mycket man försöker. Nåväl.

Sms:at frenetiskt, ringt och försökt få tag på folk.
Det är vår i luften idag!
Promenad. Stanna och blunda lite. Varmt.
Köpt gymkort ikväll, yey! 7 pass i veckan, fixar foten det månne?
En sväng på biblioteket, lånade med mej en finfin bok.
Följt av städning klockan 19.
Sen couscous och grönsaksmiddag i skrivande stund.
 
Tvätta håret sedan
och ska lyxa till med glass och film sedan tror jag.
Amelie från Montmartre igen.
Mmm.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0