Jobbvecka och lite annat strunt.





Hejhå.

Här händer inte så värst mycket spännande.
Denna vecka tisdag till söndag består endast av jobb.
Och inte mycket mer hinner jag med tyvärr.
Ovan några bilder tagna av de nybakta sconesen följt av en blandad kompott.

Men nästa vecka så.
Då väntar något trevligt....
Än så länge hemligt.
Ni får se, ni får se.

Och här kommer de utlovade bilderna på lägenheten när jag gjorde skalan i 
blått och vitt. Det vill säga för tusen år sedan nu. Nåja. En eller två månader rättare sagt.
Några få smakprov bara.




Och såhär ser anslagstavlan ut nu för jag gjorde om den för någon vecka sedan.....


Det är Kalaset i helgen, torsdag-söndag. Har nog gått de senaste 4 åren tror jag.
Men detta år blir det nog ingenting. Alls.
För mycket jobb. För trött.

Och ikväll/natt kommer Marcus föräldrar, de bilar upp från Östhammar.

Dåligt med update troligvis. Men på söndag!
Och då får ni veta det hemligt trevliga också....
Nä, nu ska jag sluta retas.

Kommentarer
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

det lät super tack :D vill verkligen göra något som går snabbt...är så sjukt trött efter jobbet.

2009-07-30 @ 23:08:21
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: Minnali

Vad duktig du är! Jättesnygg anslagstavla :)

2009-08-10 @ 20:32:56
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Minnali

Den var verkligen jättefin! Tack så mycket du :)

2009-08-15 @ 12:35:53
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0