Vecka 29.







Förutom den lilla trippen till Tvärån har veckan bestått av
jobb, jobb, jobb onsdag till söndag. Och faktiskt inte så mycket mer.
Dåligt med update och bilder med andra ord.

Roligast på jobbet:

Kund:
oj här ligger visst en kondom på golvet....

Jag:
hoppsan, någon hade visst bråttom!

Kund:
kanske bäst man plockar upp den och slänger den....

Han plockar upp och slänger kondomen.

Kund: eller ja... ojdå det kanske inte var så smart....
Nu blir man väl besudlad.

Jag: vi får hoppas du klarar dej.

Haha. Smilbanden åkte upp spontant.

Gulligast på jobbet:
När en på jobbet kommenterade min blomma i håret och sa
att jag kunde få några blomhårspännen av henne.
Tack.

Bäst på jobbet:
Vilket team vi är!
Jag och Lina jobbade tillsammans lördag-söndag denna helg.
Tjohej!

I övrigt.
Kyckling och potatissalladmiddag framför tv:n en kväll.
Och premiäräta i Marcus tvåa igår, lördags.
Moussaka till huvudrätt och kladdkaka med hallon och glass till efterrätt.
Lite pyssel och ändring av inspirationsbilder.
Och ikväll ska vi sova första natten i lägenhetstvåan.
Fint.

P.s. Ska visa er bilderna på hur det ser ut i lägenheten nuförtiden, har totalt glömt bort
att visa the makeover som skedde i juni. Håll till godo! d.s.

Sovgott!



Kommentarer
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

tack va gla ja blir :D

den där kycklingen såg farligt god ut :O :D

2009-07-20 @ 12:48:30
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: alicia

gott det ser ut!

2009-07-20 @ 13:13:23
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0