Ovisst, javisst. Det är inte lätt när det är svårt.


Vilken dag, vilken dag!

O´boy, o´hoy.
En massa krångel, tjafs, springa hit, springa dit.
Jobbig dag, blandad kompott dag.
Och jag har hoppat av skolan. Typ.

Missuppfattning av kurser, det var inte bara jag som trodde fel
och dubbelinformation tjohejsvejs.
Trodde AUO2 skulle börja, dvs, pedagogiken del 2.
Men icket.
Inriktningen börjar tydligen nu. Och som de sa; "de är ingen idé att du är här,
vi kan inte hjälpa dej....",
sura miner och man får skylla sej själv.
Jaha, tack å hej.

Kanske att jag läser AUO2 danslärarutbildningen om det går,
eller enstaka kurser LTU + de som jag har kvar av resterande -ht.
Eller läser någon musik/instrumentkursMusikhögskolan.
Söka jobb i lågkonjunkturtider, månne?

Spontandrama så kan det gå och vips var det ovisst igen.
Så himla typiskt. Jag är trött. Och less. Snälla funka någon gång då.

Begravning om 3dagar, gravsättning på måndag. 
Och kistöppning imorrn.
.Pappa.

That´s life right now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0