Bouppteckning närmare bestämt.

Om sisådär 2 timmar beger jag mej ut genom dörren.
Buss, flygbuss, flyg, arlanda express, tåg och sist men inte minst buss.
Då har 8 timmar gått och jag sätter foten innanför dörren till pappas hus, det som var pappas hus.

Bouppteckning väntar närmare bestämt.
Och gå igenom alla de ting som ligger på sin plats i det stora tvåvåningshuset.
Ingen jättelängtan, men en jättebehövlighet.


Pappas hus.                                            Jag, pappa och Charlotte vid stranden.
5månader innan.... Jag och assistenten Charlotte fick med pappa till vattnet 

nedanför hans hus för att doppa tårna. Det var i juli för fem månader sedan. 


Btw, skrev detta inlägg igår tisdag egentligen, bloggen krånglade!!
Så med ikväll menar jag tisdag. Så. Uträttat och klart.
Fick finspontanbesök nu ikväll. Mari hade taxikörning från Umeå-Luleå.
Hon drog med sej en Lena från Luleå och fikade donuts, te, vindruvor och digestivekex hos mej.
Trevlans!

Hälsade på en sjukling i eftermiddags. Kollade på mitt första Sopranos-avsnitt! Flott!
Hoppas colan, vindruvorna, geléhallonen och halstabletterna hjälper!
Måste erkänna att jag själv har krasslat till mej lite ikväll, host host, nej det går över!!
Krya på dej Marcus!
<3

Har hämtat upp den sista tvätten för kvällen, ska packa resväskan, mejla in skoluppgifter
och vfu uppgifter och fylla i den röda färgen på naglarna som nästan ramlat bort.

Och imorgon, hinner jag ringa sångläraren tro? 

Stillastående bloggning en vecka framöver gissar jag på.
Blir borta onsdag- söndag.

Tjingtjong luftballong!

Kommentarer
Postat av: jenny

Du är välkommen hit!

2009-02-11 @ 11:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0