Flänger och far.

Jag far och flänger, jag. Puh. Haha.
I torsdagskväll kom jag tillbaka till Luleå från Östhammar.
Sov en natt hemma.
I fredagskväll bjöd mamma på middag, sen födelsedagsmiddag för mej.
Sov över till lördag.
I lördags åkte jag till Boden, - Cheerleading DM stundades!
Kunde ju flytta sånglektionen till söndag så det sjöngs för full hals
i söndags kl 16-18.
För att sedan ta 18.55 bussen mot Umeå och Mari. Tjohej.
Efterlängtat.
Kom fram 23.15 i söndags och stannade till 17.25 igår,  tisdag.

En sväng på stan, grilla korv, varmchoklad och njuta i solen, långa frukostar,
myskväll, chaite och glass, tacos och lite det å sånt hann vi med.
Och några bilder på det, klick hej:


Middag och efterrätt hos mamma.

Cheerleading DM!                                   Och finfina presenter.....


Maris lägenhet....


Mari     hjärta............ ------------------>     Umeå! (någon hade gjort ett hjärta på stängslet, se högra bilden ovan)










Men nu är jag tillbaka i Luleå igen, sen igårkväll.
Än så länge i alla fall..... =)
Tack för dagarna, Mari!
Du är allt bra fin du.
<3

So long!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Åh tacktacktack! :D

2009-04-09 @ 22:32:42
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: Lisen

Söta pics :*

2009-04-10 @ 17:43:26
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0