Bara så att ni vet.

                
                          

Kommer vara på språng i helgen, flänga hit, rusa dit.
Och dessutom ska jag hinna plugga en massa. Förstår inte hur jag ska hinna.
Känns lite panik-panik, men det brukar ordna sej. I hope.

Denna han kommer up hit idag.
Är bjudna på middag i Boden och inflyttningsfest i Luleå på lördag.
Ska hinna förbi min lägenhet för att spana in den.
Han ska plugga. Jag ska plugga.
Och tiden mellan där fylls ut på ett eller annat vis.

Jobbigt när man vill, men inte alltid räcker till.
Idag fredag har klassen Ban thai träff, jag måste tvätta.
Imorrn dukar klassen upp kycklingmiddag och sedan vankas det fest på Stuk,
medan jag pendlar mellan Boden och Luleå.
Men, men....
Tur att det finns fler dagar på ett år!

För att återvända.
Tid.
Blir fattigt med inlägg i helgen, möjligtvis söndag, i alla fall måndag hoppas jag.
Nu; packa, plugga och tvätta! Och kanske ett till inlägg faktiskt är på gång snart, aha.

Ha en läcker helg! (den var ny, se där!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0