Förkylt, festligt och en och annan sneekpeak.


Hello!
Fortfarande inget internet, fortfarande förkyld. Tredje eller fjärde veckan nu.

Denna förkylning vill inte ge sej. Så fort den börjar gå över, slår den till igen.

Ögoninflammation har även drabbat mej. Men i skolan har jag varit, varje dag. In your face förkylning, ha!


Jag har inte tid att vara hemma och atjoo:ha (eget ord) och snora. Och ej heller råd. Vuxenvärlden har nog tagit tag i mej. Se där!


Köpt en ny byrå, en vit, på Röda korset. Fått upp rutiga gardiner och hittat två röda runda mattor. Lycka & sol!
Annars är det plugg, plugg, plugg.
Ikväll ska vi ha födelsedagsfest/korridorsfest för en tjej i klassen som fyllde år i måndags. Kladdkaka och annat festligt. Och en utgång på Stuk väntar även.
Blir ett kort inlägg, ser på klockan att inget mer hinns med tyvärr. Tiden, vart tar du vägen?
Och nu kom mamma hem. Jag e hemma hos henne å skriver. Typiskt, jag som skulle överraska henne. Har köpt blommor och ett kort som tack för hjälpen med allt, men har inte hunnit skriva på kortet än. Jaja, surprise!

Mer ord får yttras en annan gång. Åh, jag som hade velat skriva ner en hel roman i lugn och ro. Men, icket, i mitt ansikte.
Lite bilder har jag iaf att bjuda på från lägenheten, det ni! Take a look vettja!
So long!









Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va fint du har fått ska komma å se IRL som folk säger på nätet :D. sofia skulle ju fara på utlandsresa men jag tror hon kommer hem imorgon, hon skulle iaf höra av sig, då kan vi ju planera in en dejt, och dessutom ser det ut som att jag kanske ska arbeta i björsbyn över vintern, får besked till veckan. Åh vi har köpt en bil åt mig :D hihi det är en liten vit golf och regnr är OAS haha tyckte det var kul för det känns som att sitta i en skokartong gjord av metall, men det blir svinbra, en riktig oas!

ha det bra! tjing

2008-09-21 @ 19:43:36
Postat av: Ester

du ser ju ut att ha varsta mysiga lagenheten ju!! sa avensjuk :D

2008-09-22 @ 08:38:40
Postat av: Gabriella

Till Jennifer: Åh, tack så mycket, ja det e bara att du tittar förbi, så gärna =)

åhå se där, skönt med utlandssemester, lät som en bra idé med en dejt, vi styr upp nåt bra tycker jag!

vad roligt, håller tummarna att du ska få jobbet!=) vad e det för nåt arbete?

wow, en bil alltså, inte illa! och vilket coolt namn, det var ju underbart =)då ska jag vinka om jag ser en vit golf brumma förbi mej :D hur är det med pandora förresten? tack! ha det finfint du med! :)

2008-09-22 @ 11:37:59
Postat av: Gabriella

Till Ester: Nämen, tackar, tackar! =) Känner mej rätt nöjd måste jag säga :D. Är fortfarande inte helt klart men det tar sej & skam den som ger sej haha. Så, hur leker livet för Ester?

2008-09-22 @ 11:41:33
Postat av: Ester

Jadu bara bra jobbar o sliter som vanligt kan man saga :) har sokt in nu pa ltu :)) tjoohoo, saknar min lagenhet nu blev sa sugen pa att fixa dar nar jag sag alla dina bilder! Sen vill jag skaffa en hund ocksa :)) Jatte roligt o lasa din blogg du raddar min dag varje gang du skriver ngt nytt!!

Kram

2008-09-22 @ 16:14:20
Postat av: Gabriella

Till Ester: vad bra, skönt att tjäna inkomst!=) åhå ojoj, ltu! vilken linje/kurser har du sökt?? jo det e allt bra skönt å ha eget. Husdjur e inte heller fel=)tack, tack, tack! åh, vad det värmer, vad jätteroligt att höra, blir så glad!=) jag hoppas jag hinner uppdatera ofta här nu, har ju internet (ta i trä!) numer ;)Kram!

2008-09-22 @ 20:39:04
Postat av: Ester

jag ska lasa juridisk oversikts kurs, egentligen hittade jag vartsa bra kursen med idrott o halsa inriktning men den var endast for programstudenter, bajs! men men, ska man kanske soka in pa polis sen sa kan ju den kanske vara bra :D jo de ar faktistk JATTE bra med inkomst ar som saaa skont, har spanat in en vaska nu ocksa ;) sa far se om den inhandlas till helgen och ett par skor! tjoho!

2008-09-23 @ 11:03:13
Postat av: Gabriella

Till Ester: ååh, spännande! aha, ja det var synd att idrottskursen bara var för programstudenter. orättvist! känns det kul att börja tänka i banorna att börja plugga igen? åhå, en väska, vad är det jag hör?! can´t live without liksom! =P lät som en fin lista att göra till helgen. lycka till med shoppingköpen! =) kram

2008-09-25 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0