Hej.


Hej, det var länge sen. Förlåt.

Nu är nolleperioden avslutad och allvaret har börjat. Härligt, härligt, men krävande, krävande...

Jag har flyttat. Är fortfarande en del småkaos i form av inga uppsatta gardiner, krånglande internet, 4 flyttkartonger som är ouppackade, en tvättstuga vars system jag inte förstår mej på och annat lite smått och gott. Jamenvisst, visst.

Men jag trivs helt okej måste jag säga.

Xena-krigarprinsessan festen/ trollphaesten var trevlig. Välkomstmiddagen och kvällen på Stuk dög den också. Foten har varit bra i några dagar nu så jag ler. Hoppas det håller i sej!

Jag vet knappt vart jag ska börja berätta all information, händer som saker jämt och ständigt. I stora drag har jag nog täckt in en del av händelserna där ovan. Se där!

Dessvärre har jag inget fungerande internet som sagt. Det skulle kommit i onsdags eftermiddag förra veckan. Men. Så. Blev. Det. Ej.
De har bytt någon slags leverantör och bla, bla, bla. De hänvisar till någon annan. Bla, bla. I bästa fall har jag internet nu på onsdag, om 2 dagar. We hope!
Därför blir det skralt med updaten gott folk. Ha överseende, va.

Nu måste jag göra en power point presentation, läsa 2 böcker om pedagogik och om den där värdegruden egentligen finns, ta ut några citat och reflektera kring dessa. Ringa byggfirman skulle vara bra, tvätta får vi göra en annan dag tror jag tralala, och adressändra skulle vara finfint och få det att fungera.

Om jag hinner, slänger jag iväg ett inlägg till eller två, om helgen med honom t.ex.
Hittar dock inte sladden så jag kan överföra lite nya bilder. På den nya lägenheten bl.a.

We´ll see.

Syns och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0