Mycket på schemat!



Kom precis hem igenom dörren! Pust. Verkligen.
Lång dag, mkt på schemat. Sms:at & ringt som en tok.
Skola kl 10-15.30 idag. Träffa P-fly och få kursböcker.
Skriva ut papper i bibblo sedan och leta boken för litteraturseminariet nästa torsdag.
Men.
Boken är utlånad, och det e kötid på den. Den finns som referenslitt.
men då får man inte låna hem den. Och att kopiera hela boken kostar
pengar och kommer ta en himmelens tid. Nej, den gubben gick inte, va.

Boken finns inte på Piteås bibblo heller. Men i Skellefteå kan man beställa
den, dock får jag den i min hand nästa onsdag. Seminariet är på torsdag. Nej, igen.

Cykla till Begis bokhandel, vid Ica, finns boken där, månne?
Icket, icket. Ska de beställa in den? No, no.
Typiskt. Mamma skulle kolla Akademibokhandeln imorrn, finns den inte där är det rätt kört. 
Jaja, nu e det helg. Haha.

Kl 18 ikväll, snart,  fikaträff den efterlängtade, med två gamla kompisar. Det var drygt 2 år sedan sist vi sågs!
Ska bli väldans trevligt! =)

Denna han kommer upp ikväll, tänkte ta bussen vid 21 el 22 till honom.
Oplanerad helg i övrigt. Får se vad som dyker upp. 

Nu; städa (hinner jag? hann inte allt i onsdags), packa, laga mat och äta,
och sedan hoppa på cykeln och cykla iväg till fikadaten om 1 timme cirkus.
Bäst jag sätter fart. Time flies som bekant....

Trevlig helg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0