....och allt på en gång!

Jag hade tänkt orda om helgen lite bättre än det som går att läsa av förra inlägget.
Men jag hejdar mej, en stund.
Ytterligare tråkigheter har hänt, imorse. Och det lustiga, jag kände det på mej igårkväll.

Kl 8 imorse, strax efter att väckarn ringt, ringer mobilen. Något tråkigt och jag visste det.
Konstigt hur man kan känna på sej saker.
Nu ligger du på sjukhus igen och jag hoppas du får komma hem snart.

Jag ringde kiropraktorn strax efter, har tid idag kl 14.40, men avbokade.
Upptäckte att min sista examinationsuppg  i denna kurs skulle in tidigare än jag trott, ve och fasa!
Nu på torsdag kl 17 är senast inlämningstid. Panik!

Bättre att sitta och plugga och kunna koncentrera sej hyfsat med tanke på omständigheterna,
än att dessutom gå på behandling och inte veta hur man mår efteråt. 
Förra gångens skick var ingen höjdare haha när jag sedan skulle skriva  och lämna in 4 rapporter och var 
alldeles yr i bollen.  

Ringde sedan Hyresgästföreningen och fixade en missförståndsräkning. Jag har gått ur, och det hade inte

registrerats än. Men nu så!

Och just i skrivande stund, måste bara säga, har MTV i bakgrunden, och vilken passande
låt spelas med tanke på allt..... Haha, skratta eller gråta...?
Hello Saferide!
Och tyvärr blir det ingen Sthlm´s resa i nästa vecka. Tänkte gå på Hello Saferides konsert 5/11.
Men icket.

Nu; PLUGGA! Ligger efter och finns tyvärr ingen tid för om och men och tårar. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0