Lite det och sånt.



Hinner inte riktigt med allt känns det som. Inte det jag skulle vilja.
Prioriteringslista är nödvändigt. Bocka av. Bocka på.
Och det stod i mitt horoskop idag någonting om att denna period är
fullbokad och att jag inte räcker till för alla just nu, det var bättre om
jag meddelade mina vänner om det.
Jaha. Mhm.
Jo, jo, stämde in som fina fisken minsann. Men jag vill ju! Haha. Det e inte alltid det funkar!
Nåväl.

Vad har jag då hunnit med lite nu och då?

Läst en del litteratur och ska fortsätta med det nu på kvällskvisten.
Målet är att bli klar med alla böcker och artiklar till på fredag. We hope!

Träffade Marcus en sväng i söndagskväll. Promenaden ersattes av
slötv-tittande. "Se upp för dårarna" visades visst på tv, fast jag har sett den förut.
Småpratade och berättade det senaste. Och ja, du slog mej med hästlängder
beträffande dramatiska händelser!

Pratat med Mari en kort sväng, ska updatea mer senare i veckan, tjohej!

Och idag?

Reda ut kursuppgifter.
Bankärenden. Gå-på-stanande. 4 strumpbyxor rikare (det är hål i alla mina gamla!).
Sms:at P-fly om kurslitteratur. En kofta fick ett nytt hem. Likaså ett fågelhalsband.
Han och några ögonblick finfint.

Ajaj i foten, men hyfsat i ryggen. Eventuellt en Stockholmstripp den 5/11, Hello Saferide.
Samtalat med Hanna, länge, länge sen nu.
Blivit irriterad, otålig. Och glad.
Ätit god middag för mej själv hemma.
Hinner inte träffa Lina imorrn:( Men torsdag, kanske att vi tar det på torsdag?
Men vart tog Peter vägen?
Vita och röda hårband. Persienner.

Men nu måste jag plugga! Klockan är över 22.30. Vart tar tiden vägen?
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0