Och jag har lämnat festen nu.


Det känns konstigt att nu läsa mitt förra blogginlägg; "En överraskning!".
Helgen. Helgen.
Ja, vad ska jag säga om denna....

Kaos. Fruktansvärd. Hemskheter.
Delete:a helgen!

Ibland blir det inte som man har tänkt sej.
Inte ens i närheten.

Och även om det fanns antydningar så blev båda så chockade, så chockade.

It sure was a surprise.
Men inte i den bemärkelsen jag var ute efter.

Kanske att jag berättar mer, kanske inte.
En annan dag, en annan gång, I don´t know.

Festen är slut, ljusen är utblåsta,
jag har gått hem till mej, du har gått hem till dej.

"And if I´d fall, will you pick me up
If I´d fall, will you pick me up?" -
The Quiz - Hello Saferide.

Kommentarer
Postat av: Ester

hojja later inte som en bra helg :( hoppas allt loser sig!

2008-10-27 @ 10:03:16
Postat av: Gabriella

Till Ester: tyvärr var det ingen vidare lyckad helg:( jag hoppas oxå det ordnar sej, tids nog iaf. ska nog skriva utförligare om den en annan dag I think. Hur var din helg, vad har du hittat på?

2008-10-27 @ 10:56:29
Postat av: Ester

jo men helg var verkligen lugnet sjalv :P gjorde typ ingenting, forutom o stada o tvatta lite klader :)) jag hoppas allt loser sig!

2008-10-27 @ 15:24:53
Postat av: Gabriella

Till Ester: tack, tack! skönt med en lugn helg, jag har oxå kommit på att lugna helger e inte att underskatta =) åsså hinner man med sånt som man kanske inte hinner på veckorna som städa å så. nice! jag var å åt på mcm i eftermiddags, det har börjat med salladsbuffé, jättegott, man kan plocka precis vad man vill ha. rekommenderas!:D när var det du planerade att komma hem förresten? =)

2008-10-28 @ 20:08:45
Postat av: Ester

Hejsan planerar att komma andra veckan i Januari :)) tror vi maste ta en date da pa mcn o ta oss en salladsbuffe eller en kottbulle macka?? ;)

2008-10-29 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0