Så får det bli!


Efter fram och tillbaka. Samtal igårkväll, samtal idag.
Har bestämt mej. Meddelat. Fast helt ärligt tänker jag fortfarande "hm, men...."

Helgen.
Det blir till att åka med denna han upp till stugan.
Vi kanske bara umgås 4 timmar.
Han ska jaga most of the time.
Jag är ensam. Och pluggar. Yeah well...
Men så får det bli.
Efter om och men och kanske och kanske inte men eventuellt fast ändå och och och...
Så får det bli.

Man kan bara göra det bästa av det.

Skola idag. Fylla på mobilen och snabbhandla mat, det som fattades.
Cykla hem. Tvätta. Laga mat och äta.
Och nu packar jag väskan för att sedan städa av lite snabbt.

Kl 15.40 går Llt-bussen till stan, sedan bär det av.
Med eller utan mej.
Men förhoppningsvis med.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ester

det blir sakert lugnt o skont o sitta ute i skogen :) kan du plugga o hade bra, kop med en massa foda bara ;) ha de super bra. Kram

2008-10-10 @ 15:12:25
Postat av: Gabriella

Till Ester: tackar för kommentaren! =) det blev en rätt skön vistelse kan jag meddela, hann plugga undan en del, vilket e bra & samtidigt njuta av naturen. den e mäktig! vad har du själv pysslat med i helgen?? Ha det fint du med! Kram!

2008-10-13 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0