Det e inte klokt vad lite man vet egentligen.



Oj, vad mkt det är nu!
Beslut hit, beslut dit och tusen ord däremellan.
Idag har jag fått reda på vart jag ska ha praktik, nice. Börjar om ca 2 veckor.

Har kollat flyg-, tåg- och busstider. Har bestämt nu, men inte vilken tid.
Struntar i skolan i några dagar och åker iväg, till något jag måste göra.
Måste bara boka biljetter.
Åker imorrn eller på torsdag, dvs snart. Kommer hem? Det har jag inte bestämt än. Blir nog enkel biljett.
Men möjligtvis söndag alternativt måndag. 
Kortfattat, kort ordat.
Vet inte hur mkt bloggning det hinner bli däremellan. Kanske inget, kanske en skvätt.
Måste packa! Och bestämma mej.
Det e inte klokt vad lite man vet egentligen.

Och han ringde igår. Pratade även ikväll och nån dag innan det.
Du lät förändrad på rösten.
Något jag inte kan sätta fingret på.
Och du sa ring om det är något för du vet att du kan ringa om det är något.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0