080627


Fredag idag!
Vad snabbt denna vecka gått. Svisch bara, hejbara.
Även denna dag har inneburit sorterande, slängande, sparande, flyttkartonger. Men nu e jag snart klar.
Har varit effektiv och speedat på. Så skönt! Yes. Behöver nog bara åka dit en sväng till för att fixa det sista. Na-na-najs =)

En dokumentation av sorterandet kan jag givetvis bjuda på. Och idag igen, det e inte klokt vad prylar man hittar som man tydligen har haft!

                                                                                                 
en rosa bil tutade förbi....


                                                     
nostalgi!                                                                         välläst bok! 


                                                                                                            
kasettband á la emil i lönneberga.                                             


                                                              

                                                                       


                                                     
Törnrosa!                                                                    glasögon, väska, blomkorg


Och mer då. Jo, har träffat en hel bunt med vänner i eftermiddags. Väldans trevligt tycker jag. Hanna & sin dude från Stockholm och en och annan Dublinbo. Och gamla vänner från förr. Greatans!
Och när jag skulle cykla in till stan ringde telefon. Besök kommer till staden. Mari från Umeå höll på att tranportera sej hit. Ännu mera roligt. Nästan alla är samlade. Fattas bara Beckis som är kvar i Göteborg. Och, som fyller år idag!

Hurra, hurra, hurra! Grattis på födelsedagen min vän. Hoppas du har en fin dag med tårta, presenter och drömmar som går i uppfyllelse! <3

Snabbsprang på stan en vända strax innan stängning. Och fyndade visst. Se där!

                                          
Något blommigt...                                         och en randig sak fick ett nytt hem. Mitt!


Blev ingen fest ikväll. Orkade inte. Sorry Anton! Men nästa gång, då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0