Mellan adressändring och flyttkartonger....


Har precis gjort en adressändring. Klappat och klart! Om en vecka eller så ska den träda i bruk.

Annars har jag sysseldagen med att:

cykla i spöregn och mysigt konstaterat att jeansen är "slim fit". Suttit på ett långt möte i mina jeans och känt regndroppar spontandroppa ner för mitt ansikte, oh joy! stressat, men hunnit (!) till bussen i tid. pratat med en söt gumma i en matbutik. köpt en twix för att det var länge sedan nu. tittat på gamla fotografier. snabbsprungit in på Röda Korset 5 minuter. ätit flottmiddag med 2 olika dressingar!. hittat ett manus och gamla auditionsansökningar bl.a. OCH, lyft kartonger, slängt, sparat och äsch.... take a look där nedan!

Bilder som säger mer än 1000 små ord :

                     


                     

Och, ja, det e inte klokt vad man kan hitta när man inte letar, och när man också letar för den delen...

                                                    

musikterminologi någon?                                      och en text som jag visst var förtjust i.



A Chorus Line. Aah, jag minns.....


                                                                                                    
del ur manuset.                                                       och flottmaten på det....                                           


med fokusering på grönsakerna.....        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0