Idag.


Följande har jag sysselsatt dagen med:


nästan cyklat på en person. ätit pim pim klubba. haft  o n t  i foten. sms:at.
provat en prickig klänning. ännu en gång KONSTATERAT att jag har 6 röda naglar och 4 omålade naglar.
sovit dåligt. pratat med william. funderat på att ändå trots allt gå ut i helgen. 

s p e l a t  piano. gett ett leende till n å g o n  jag inte känner. 

fått saker gjorda. p r a t a t  med en sjuksköterska. druckit juice.
slängt en KAKTUS som vissnat (!). nyst många g å n g e r  idag. strosat på Röda Korset.
fått lite skvaller. tänkt på dej en aning. köpt ett frimärke. fått såpbubblor blåsta på mej.

lagat mat med mamma. och blivit sugen på coka cola som jag annars  i n t e  brukar bli.


Ja, se där. Det var min dag i några meningar.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0