I´m back!

                                                  
                                                        

HEJ!

It´s been awhile I know. Förlåtförlåtförlåt! Jag har varit på sprången.

Varit på vandring i regnet. Åkt söderut till bror och pappa. Sovit på ett bollhav. Lekt badkruka på en strand. Blivit utelåst. Sprungit på några kändisar. Nästan missat planet 2 gånger. Sovit hos en pojke. Och haft en massa annat trevligt för mej.

Kom precis hem genom dörren. Skönt! Äntligen få sova i egen säng.
Har så mycket att berätta, så många bilder att det inte e klokt. Inte klokt va.
Och trött. Jag är trött. Men på ett bra sätt trött.
Miljoner miljarder saker har hänt. Nästan.
Roligt. Ja, det har varit över förväntan. Och en del kaos har också letat sej in såklart.
Men det är okej. Det känns bra.
Jag ska berätta, men inte idag. Nu blir det Sex and the city på tv och nästan slockna i soffan.
Imorgon, ja imorgon, ska jag försöka få en tid att berätta historier. Mina historier.
Det blir na-na-najs vill jag lova. På återssende!

Tjohej, okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0