Det var en sång en gång....


Tisdag, Tuesday, Miércoles, Mardi, Dienstag.
Tisdag hela dagen helt enkelt.

Började morgonen med att göra frukost på sängen till mej själv 07.00 bara sådär.
Ah, mysigt.
Och sedan vinterpromenad och skola på det.
Avslutat kursen nu. Och försökt höra mej för om min uteblivna Vfu.
Missade ju min praktik pga halsfluss, ajaj.
Samordnaren var sjukskriven, inte undra på att hon inte svarat!
Men nu så. Fick svar.
Nej, jag får inte göra någon Vfu. Skulle kontakta henne till vårterminen så skulle vi se hur
vi skulle lösa det då. Och i mars börjar ju nästa Vfu...
Hm... känns inte greatans nej. Och tentan, hur blir det med den, kommer vfu-uppg med på den?
Ännu mera hm...
Ny kurs imorrn, hoppas den blir bra. Inriktad mot det estetiska, yey.
En ledsen mun grej bara; varför lämna dansen?
Bild, drama och musik ska finnas med. Men inte dans. Suck.

Tröstköpte godis på ICA, haha. Det vankades plugg när jag skulle komma hem.
Pluggade duktigt och stod ut. Bra där! Och tv belöning på det.
Sedan städningen klockan 17.40, som jag inte hunnit med förut.
Ont i halsen, inte bli sjuk nu igen!
Men jisses vad trött jag är idag, rackarns behandling, fast bra att den finns!

Och varför svarade du inte.
Va?
Jaha.

Maia Hirasawa tv-program på kvällskvisten. Missade dock halva, jag visste inte om det.
Jag hade glömt hur bra hon är.
Och som Maia så fint avslutade det på en sommaräng;

"Maybe our melody has changed
But I´m still here without you
Maybe our hearts belong to someone else
Maybe our melody has changed....."
- Melody - Maia Hirasawa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0