Besvikelse, besvikelse.


Skoldag som blev kortare än väntat, blev klar med projektgruppens
ena uppgift och fick därmed sluta tidigare. Uppskattat!

Till vårt projekt har vi valt foto. Svartvita bilder med inslag av några färggranna.
Hade ju velat ha musik som sagt, men istället fick foto gå an.
Även om bild hamnade sist på min prioriteringslista vad gällde de estetiska
valen gladde jag mej ändå åt fotograferandet. Spännande!

Och så nu inför fotandet....
Alla andra har en kamera. Inte jag.
Och finns ingen att låna på skolan.
Så de andra ska fota i helgen och jag kan inte fota alls på hela projektet.
Kul, kul, inte kul och lagomt ivrigt glad.

Men.
Tur att vi har musik imorrn!
Musiklektioner hela dagen. Och de enda lektioner med musik vi har tillhanda
på hela denna kurs. Längta eller vad!
Och. Vad. Händer.
Alla morgondagens musiklektioner är inställda! går att läsa tydligt i mejlen.
Men åh då. Besvikelse.
Det enda som jag såg fram emot och klagomål.

Samma sak var det i en utav de tidigare kurser när vi skulle ha drama.
1 enda drama lektion på hela kursen.
Och den blir inställd. Och nej, vi har inte fått ta igen den.
Är så typiskt för de konstnärliga som tyvärr får lida.

Less och trött.
Jag tycker mej inte få ut särskilt mycket av denna utbildning.
Sorry.
Och om jag har riktigt osis så kommer de inte alls att ta in några
nya danselever till nästa års danslärarutbildning som jag ska söka,
den enda i Sverige med lärarexamen.
Då får jag vänta i 2 år på att ev komma in.
Suck.

Nä, nu blir det glass á la special för att pigga upp
en besviken Gabriella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0