Varm choklad, kladdkaka och en Anton.


Hej, hej.

Jag vill ha sommar, vill ha värme, lite ljus.

Ledig dagen lång idag, åh så skönt, men åh så trött jag är idag.
Min kropp protesterar lite sen igårkväll. Ryggen.
Ibland skulle jag vilja gå ur ifrån mej själv, och vrida om mej själv
med ett knyck, stiga in igen i mej själv och hoppas på att det blir bättre.
Nåja.

Träffa Anton på stan kl 12.
Åh, åh och efterlängtat härligt!
Spana på julklappar och sedan vårt berömda fika på Mat och Prat.
Kladdkaka och en kopp varm choklad. Mmm.
Springa på stan själv en stund när Antonos börjar jobbet kl 14.30.

Lämna in glasögonen och få de fixade.
Fyndade 2 väskor (!) och en liten blommig askRöda Korset, ja kors i taket säg!
Sällskapa Anton för matintag på Tasty en halvtimme när han har lunch/middagsrast 16.45.
Och sedan vandra själv på stan igen och inhandla en julklapp.

Orkade dock inte handla nån mat och blev big no, no för städning.
För tröttelitrött.
Det finns en morgondag förhoppningsvis.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0