Skoltider!


                                       

Tillbaka i skolbänken idag!

Idag, första skoldagen i klass PED-A. Helt okej måste jag säga. En blandad kompott med 32 individer, trevlisch.
En kille och resten tjejer dock. Men det ska nog gå bra.

Ska snart tillbaka igen, vi ska nämligen ha förfest med klassen. Bara hem snabbt, äta middag och byta om till något festligare hade jag tänkt och sedan iväg igen.
Frågan är vad man ska ha på sej....? Hade ju inte räknat med att jag skulle hinna hem och byta kläder. Men där fick jag i mitt ansikte. Beslutsångest!!

Och. Nedräkning! Nu är det bara två dagar kvar tills du kommer hit. 2 dagar. Till helgen blir det till att intensivumgås. Jag längtar. Du längtar. Snart ses vi.

Tjohejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0