Nolleperioden och onda foten.


                              

Blir inte lika mycket uppdaterande som förut. Förlåt. Tiden är svår att få att räcka till, till allt.
Men så blir det ibland. Desto mer update att komma med sen.

Nolleperioden pågår just nu för fullt.
En del inspirerande föreläsningar blandat med bad och rutschbaneåk på Nordpoolen i Boden har bl.a. hunnits med.
Har dessvärre hunnit med att bli halvsjuk, men det är på bättringsvägen!

Min skadade fot har protesterat och trilskat en del. Är nästan tillbaka på noll igen. En rak sträcka och ett trappsteg är svårt att gå.  Betungande. Frågor om en dansframtid dyker upp.
Försöker ta en sak i taget. Har kiropraktortid på mån 1/9 men måste nog dessvärre boka om den, är mitt i lektionstiden
som jag måste gå på. Kvällskurserna i dans på Dansmagasinet börjar också den 1/9, och som det ser ut nu... ja vi får se om jag ens kan dansa då. 

Vid 16.30 idag har det varit dansträning på skolan för att sedan ikväll ha bjudits upp till dans i Centrumrestaurangen till diverse foxtrot och bugg. Dessvärre kunde jag och mina fötter inte vara med så vi åkte hem och bloggade i stället.

Tråkiga, jobbiga tankar. Dumma timing och ledsen mun. Suck.

Men jag ska. Jag vill. Vill. Vill.  D a n s a .

En sak i taget som sagt, andas. Nu är nu och sen är sen.
Och däremellan kan hända massor (I hope).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0