080827


                                                            

En tråkig sömnig datalektion som var otydlig och alldles för långrandig. Fixat bibliotekskort och gått rundtur bland böckernas världar. Skådat drama och lärt oss om bankettetikett.
Ringt kiropraktorn imorse och avbokade tiden den 1/9. Lång väntetid på ny tid.

29/9
var närmsta ledigaste dag, och 6/10 närmsta ledigaste uppföljningstid. Bokat! 
Hoppas, hoppas, hoppas, att det funkar med schemat nu då. 1 månads väntan e jobbig.
Orkar inte vänta ännu längre. Aj.
Ska kolla andra kliniker och se om det inte finns andra lediga tider. Håll tummarna va!

Capsfinal kl 19 på Stuk och pyjamasparty kl 22 ikväll.
Dessvärre är jag hemma. Dumma, dumma fot, jag missar ju nästan allt.

Har letat kläder med delar av klassen på Myrorna idag. Imorrn är Trollphaesten i ljusgården.
En utomhussittning med mat och underhållning. Och med ett filmtema! Vår klass fick Xena- krigarprinsessan. Haha. Spännande!

Och om jag inte hinner informera de följande dagarna....
fredag flyttar jag och på kvällen är det brädspelsbar. På lördag ska det lekas på Storheden på dagen för att ätas välkomstmiddagStuk kvällen. Söndagen består av nollefrukost och tipspromenad och senare på kvällen filmvisning.

Okejtjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0