Att få svar på magnetkameraröntgen.

Hej!
 
Tittar in ännu en kväll. Ont i revbenen hela dagen idag och lika trött.
Imorgon är det sista dagen på denna månad och sedan är det mars. Trots att vårdprocessen går så långsamt går ju tiden så fort! Hur hänger det ihop egentligen?
 
Jag stod inte ut med allt grubbleri, oro och magont. Att vänta är att våndas just nu. 
Så jag ringde vårdcentralen imorse med hopp om att få svar på min MR.
Och det fick jag, en del saker kunde urskiljas. 
Fick prata med en sköterska och nästa onsdag är ett möte bokat med den bra, lyhörda läkaren. 
Vad som visades väljer jag att hålla för mig själv just nu. Innan jag vet mer och fått fråga.
Det blir inget jobb för mig den här veckan, inte på själva arbetsplatsen.
Imorgon åker jag till min mamma och blir där till på söndag.
Ska försöka låta bli att googla och undra för mycket. Andas och bara få vara trots all smärta. Blir skönt att få byta miljö.
Nästa gång vi hörs är det mars, ett steg närmare våren!
 
 

Kommentarer
Postat av: home2tiny

Vet var det innebär med smärta så jag hoppas du tar hand om dig och lyssnar på kroppen. stor varm kram Tina

2018-03-05 @ 09:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0