Blomster till balkongen.

Rekord, eller vad? Antal blogginlägg på en vecka alltså. Ja men, ibland så.
Hej förresten! Tänkte visa lite bilder från balkongen.
I onsdags blev det en tur till Blomsterlandet för att köpa lite fler blommor och växter. Sist blev det bara inköpt lite grann, så behövde komplettera lite till för att det skulle kännas mer ombonat och fint. Mycket var slutsålt och lite visset såklart, det är slutet på juli vad trodde jag haha? Men även om det inte riktigt blev som jag tänkt mig så blev jag nöjd.
Vad blev det inhandlat då? En till större stäppsalvia, stjärnöga, murgröna, en hängpelargon och en zonalpelargon och en annan tyg av stäppsalvia/salvia som jag inte kommer ihåg namnet på. 
 
I fredags kom Lina och hennes kille hit och vi letade doppresent tillsammans. Jag tror det blev bra efter en del velande! Sedan gick vi och fikade på Espresso house och strosade lite mer på stan. 
Igår var jag för övrigt på så himla dåligt humör! Vilket i princip aldrig händer. Jag funderar på en sak som jag tror jag kommer behöver ställa in och det är så FRUKTANSVÄRT irriterande, och besvikelsen blir total då. Inget allvarligt, men likväl tråkigt. Jag har längtat sedan i början på året. Nåja, I let you know. Och för att vara på den gnälliga sidan lite till, vädret har ju inte heller varit alla tiders i sommar! Har starka funderingar sedan en tid på en resa. Kanske till nästa år? 
På kvällen efter lite serietittande kastade jag bort de irriterande tankarna och åkte hem till Peter på trevligheter. Anna från Stockholm var här och hälsade på, liksom Julia och Eyvind från Bergen, Norge. Även Sara och Niklas var där. Sedan tog vi taxi in till stan och det blev Färjan. Jag som inte är något större fan av Båten hade faktiskt en riktigt trevlig kväll, tack för det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0