Bakslag, hälsa på mamma och 1:a advent.

Hej!
 
Tittar in som hastigast denna afton, är så trött. Slut. Jag har haft ett bakslag denna vecka och mått sämre.
Haft mer ont (d.v.s. smärta nästan hela dygnet) trots medicin ja, de flesta övningar jag fått av fysioterapeupten har gjort ont, har sovit dåligt och lite (hej 4 timmar upphackat), svårt att hitta en sovställning som fungerar.
 
I tisdags hade jag frisörtid som jag längtat SÅ efter. Men frisören hade blivit sjuk och vi fick omboka. Rackarns otur alltså, ni skulle bara veta hur många gånger jag/vi fått omboka under denna tid jag varit sjuk. Håll tummarna för att vi får det att gå i lås på torsdageftermiddag!
 
I fredags var jag hos fysioterapeuten. Hade ett väldigt bra samtal! Kändes som om hon förstod mig bättre nu. Hon tycker att jag borde få göra en MR (som jag ju faktiskt redan påpekat för två olika läkare redan men fått avslag ifrån), då hon börjar tro att det är något annat än hon först trott.
Hon tyckte även att jag kunde ringa universitetssjukhuset i Umeå och höra om jag kunde få komma och göra en MR privat och därmed betala den själv. 
Jag har fått ta bort flera av övningarna då jag får ont av dem dessvärre. Så vi jobbar på för att hitta lösningar.
Imorgonbitti ska jag i alla fall till kardiologen på sjukhuset för att ordentligt kolla upp hjärtat.
 
December är här, och 1:a advent har vi idag! Har inte firat nämnvärt kan jag påstå. Såhär ser årets adventsljusstake ut! Ja, jag gör ju olika varje år. Hade egentligen tänkt att den skulle se ut på ett annat sätt, men det får bli nästa år haha:) Ska försöka ta bättre bilder än dessa! Ljusen är ljusblå, siffrorna guld och sedan har jag sprinklat guldstjärnor.
Helgen. Jag har hälsat på mamma, fredag-söndag. Äntligen blev det av! Hon har flyttat. Men det är en helt annan historia som vi kanske tar en annan dag. Ett hus i 2 plan som är jättefint och trivsamt! 
Var också på vegetarisk middag hos Britt och Elisabet. Gott och trevligt!
Och såg världens mest finaste film som berörde i alla kroppens organ. The Theory Of Everything. Och den påminde bara om dig däruppe, som jag för övrigt drömmer om var och varannan natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0